Case Stanley Security

Vakioitua tehokkuutta

Asiakasyhteyksien virtaviivaistaminen sujuvoittaa Stanley Securityn myyntityötä, nopeuttaa vikatilanteisiin reagointia ja tuo selkeitä kustannussäästöjä.

Stanley Securityn Senior IT Business Analyst Jyrki Ojala myhäilee. Vuoden verran käytössä olleet, uudistetut asiakasyhteydet ovat osoittautuneet investoinnin arvoisiksi.

image description
Nyt voimme tarjota asiakkaillemme täydellisen palvelutuotteen, joka sisältää yhteyden ja monitoroidun laitteen. Jyrki Ojala, Senior IT Business Analyst Stanley Security

”Mikään ei jalkaudu kertalaakista, mutta tämä harjoitus on lähtenyt erittäin hyvin liikenteeseen”, Ojala kiittelee.

Täyden palvelun turvatalo Stanley Securityn asiakasyhteyksien ongelmina olivat pidentyneet toimitusajat, näkyvyyden puuttuminen ja vianselvitys. Yhdessä Santa Monica Networksin kanssa Stanley Security lähti kehittämään skaalautuvaa ratkaisua, joka työllistäisi mahdollisimman vähän yrityksen omaa IT-yksikköä.

Omasta verkkoympäristöstään asiakkailleen turvapalveluita tuottava ja valvova Stanley Security tuotteisti kolme erilaista yhteysmallia, jotka ovat mobiili Stanley Mobile, kiinteä Stanley SecureGW ja näiden molempien kombinaatio Stanley SecureGW+.

Stanley Mobile kytkeytyy joko 4G-kortilla tai kohteeseen asennettavalla laitteella Stanley Securityn toteuttamaan asiakaskohtaiseen Access Point Name (APN) -virtuaaliverkkoon.

”Jos kohteessa on kriittinen hälytysjärjestelmä tai tuloajanseuranta, joka ei saa kaatua, kombinaatioyhteys on luotettavin vaihtoehto.”

Hand over konkretisoi

Asiakasyhteyksien tuotteistaminen tuoteperheiksi helpottaa myyjien työtä, ja vakioidut ratkaisut nopeuttavat prosesseja.

”Myyjillä on käytössä tuotekortit, jotka kertovat palvelun sisällön, käytettävän laitteiston ja yhteyden, vikasietoisuuden ja operoinnit häiriötilanteissa”, Ojala sanoo.

Tuotekortti on yksinkertainen A4-liuska. Siitä asiakas voi kätevästi tarkistaa, millainen palvelu sopii hänen omaan verkkoympäristöönsä.

Santa Monica Networks määrittelee laitteet, jotka saadaan nopeasti käyttövalmiiksi.

”Virtaviivaistetut prosessit tuovat merkittäviä kustannussäästöjä, kun asiakasyhteyksien omistajuus on hallussa ja Santa Monica Networksin Network Operations Center seuraa laitteiden toiminnallisuuksia yötä päivää. Säästöjä syntyy tuhansia euroja yhtä asennettua laitetta kohden aiempaan toimintatapaamme verrattuna.”

Tietoturva- ja palomuurisuojauksiin Stanley Security valitsi Fortinetin Fortigate-ratkaisut.

”Voimme tarjota täydellisen palvelutuotteen, joka sisältää yhteyden ja monitoroidun laitteen. Kahdennetulla palvelulla takaamme asiakkaalle 99,99-prosenttisesti käytettävän ratkaisun.”

Stanley Securityn hälytys- ja seurantajärjestelmiä valvovat serverit käyttävät kahdennettua palvelua. Jos 4G-verkko on poikki, niin käytössä on kiinteä Internet.

Lisää syvyyttä myyntityöhön

Ojala sanoo, että Stanley Securityn proaktiivinen kehitystyö jatkuu myyjien osaamisen syventämisellä. Stanley Security myy asiakasyhteyksien mukana asiakkaalle määritellyn SIM-kortin, joka sisältää ainutlaatuisen IMEI-koodin.

”Asiakkaille on osattava viestiä selkeästi, mitä lisäarvoa suojattu ja salattu SIM-kortti tuo tavalliseen SIM-korttiin verrattuna”, Ojala sanoo.

”Lisäksi haluamme tarjota ratkaisun, joka tutkii monipuolisemmin SIM-kortin tilaa. NOC on avainroolissa, kun analysoidaan, miten laitteen SIM-kortti lähettää tai ottaa vastaan dataa.”

NOC valvoo 24/7

Stanley Securityn asiakasyhteystuotteet perustuvat SantaCare Rapid Deployment -konseptiin, jossa turvallinen yritysverkkoyhteys voidaan toimittaa minne päin maailmaa tahansa erittäin nopealla käyttöönottoaikataululla. Santa Monica Networksin Network Operations Center (NOC) valvoo vuorokauden ympäri palvelun hankkineiden asiakkaidemme verkkoympäristöjä. NOC selvittää nopeasti, onko asiakkaan operaattoriverkossa tai yksittäisissä laitteissa ongelmia.

Nopeiden vasteaikojen ansiosta voimme tarjota NOC-asiakkaillemme laadukkaan ja kustannustehokkaan tukipalvelun. NOC reagoi proaktiivisesti mahdollisiin haavoittuvuuksiin asiakkaidemme IT-rajapinnoissa. NOC:lle ulkoistettu hallintapalvelu on asiakkaan suuntaan läpinäkyvä: asiakkaat voivat koko ajan seurata, miten tarjoamamme palvelu toimii, reagoi ja ratkoo verkkoympäristön vikatilanteita ja poikkeamia.

Asiakkaamme arvostavat NOC:n tuomaa helppoutta, luotettavuutta ja läpinäkyvyyttä. Kun he ovat ulkoistaneet meille verkkoympäristönsä monitoroinnin, ylläpidon ja kehittämisen, he voivat keskittyä kokonaisvaltaisemmin oman liiketoimintansa ja palveluidensa kehittämiseen.

Kerron mielelläni lisää, miten NOC voisi tehostaa myös sinun yrityksesi toimintavarmuutta ja liiketoimintaa. Ota yhteyttä!

Ota yhteyttä

Markku Niemi
Markku Niemi Sales Manager 041 4563849 Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.