Takaisin

Junos Troubleshooting

Three day course introducing network engineers basics of troubleshooting Junos devices. Topics include troubleshooting methodology, tools, procedures for data plane, control plane, routing protocol and the network monitoring and troubleshooting.

Prerequisites

Basic network operations experience, knowledge of networking basics and some hands-on experience with Junos devices.

 

Day 1:

  • Troubleshooting methodology 
  • Juniper Product families
  • Control plane and data plane introduction

Day 2:

  • Control plane troubleshooting
  • Interfaces troubleshooting
  • Data plane troubleshooting 

Day 3: 

  • Routing protocol troubleshooting
  • Network monitoring
Näytä lisää Sulje
Miika Sillstén
Miika Sillstén Network Consultant Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

JNCIE-M #852
Juniper/Cisco –ympäristöt

Jiri Sane
Jiri Sane Network Expert Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

JNCIE-SP #2037 ja JNCSP-SP
vuosien kokemus IP/MPLS operaattoriverkoista

Juniper/Alcatel/Cisco –ympäristöt

Ilmoittaudu kurssille

Tietosuoja

Palvelussa voidaan käsitellä Elisan tietosuojaperiaatteissa kuvattuja henkilötietoja, kuten esimerkiksi nimi, yhteystiedot ja palvelun käyttöön liittyvät tiedot. Elisa on palvelussa käsiteltävien henkilötietojen osalta tietosuojalainsäädännössä tarkoitettu henkilötietojen rekisterinpitäjä.

Elisa käsittelee rekisterinpitäjänä henkilötietoja kulloinkin voimassaolevien tietosuojaperiaatteiden mukaisesti (https://elisa.fi/sopimusehdot) ja (https://elisa.fi/tietosuoja).

Elisalla on oikeus käyttää palveluiden tuottamisessa ja henkilötietojen käsittelyssä alihankkijoita.

English:

When using the service, the following types of personal information may be handled; name and contact information, employee information and other information from the client company, end user information, information related to use of the service and customer satisfaction information. This information is needed for the maintenance and development of the service. In terms of the personal information being handled, the customer is the controller as intended in information protection legislation and the service provider is the handler.

The customer's personal information is to be handled in the manner outlined in the agreement and this service description in order to provide and develop the services. Any other handling of the customer's personal information and its effect on costs in accordance with the General Data Protection Regulation are to be agreed upon separately between the parties to the agreement.

The provider or their subcontractor may collect data for the maintenance, improvement or analysis of the service. The provider reserves the right to use subcontractors in the production of their services and sub-handlers in the handling of personal information. The customer has the right to receive information on the provider's subcontractors and sub-handlers upon request.