Tutkitusti paras asiakaskokemus

Santa Monica Networks tarjoaa asiakkailleen tutkitusti parasta asiakaskokemusta. Taloustutkimuksen tuoreimman kyselyn mukaan nettosuositteluindeksimme (NSI) oli peräti +57, joka on IT-kategorian korkein tulos. Asiakashallinnan johtajan, Markku Järvisen, mukaan "Santa Monica Networks on viimeiset vuodet tehnyt lujasti töitä ylivertaisen asiakaskokemuksen tuottamiseksi". "Näemme nämä pitkäjänteisen kehitystyön hedelmät nyt korkean asiakastyytyväisyyslukujen muodossa", hän jatkaa.

"Tiedostamme kuitenkin, että pysyäksemme huipulla, emme voi jäädä lepäämään laakereillamme, vaan meidän tulee jatkuvasti kehittää toimintaamme asiakkaidemme tarpeiden ja toiveiden mukaisesti. Tästä esimerkkinä on kaksi jo jalkautettua kokonaisuutta, joita olemme vieneet eteenpäin edellisen kyselyn jälkeen. Toinen on paremman ja ajankohtaisen tuotetietouden välittäminen asiakkaillemme ja toinen edistyksellisen asiakasportaalin käyttöönotto", Järvinen kertoo.

Santa Monica Networks levittää tuotetietoutta kahdella eri kanavalla. Toinen on vuosineljänneksittäin lähetettävät uutiskirjeet, joissa esitellään valmistajakumppaneidemme tärkeimpiä uutuuksia, sekä kuukausittain järjestettävät aamiaisseminaarit, joissa päästään pureutumaan ajankohtaisiin liiketoiminnallisiin ongelmiin ja etsimään niihin ratkaisuita.

Digitaalisen aikakauden hengessä Santa Monica Networksin uuden asiakastarpeiden perusteella kehitetyn asiakaspalveluportaalin ensimmäinen versio valmistui vuoden vaihteessa. Moderneilla työkaluilla ja menetelmillä kehitetty palvelukokonaisuus sisältää alkuvaiheessa näkymät asiakkaan tilaushistoriaan ja avoimina olevien tilausten ajantasaiseen tietoon muun muassa toimitusajan suhteen, nykyisen Santa Care Maintenance -tukikannan tarkastelun ja tikettien käsittelyn sekä näkymän verkon ajantasaiseen tilaan Managed-palveluasiakkaillemme.

"Järjestelmän kehitys on toteutettu käyttäen ketteriä menetelmiä. Portaali hyödyntää konttiteknologiaa ja mikropalvelumallia. Tämä tarkoittaa sitä, että voimme tuoda uusia toimintoja ja korjauksia portaaliin vaikka useita kertoja päivässä ilman, että järjestelmään tarvitaan minkäänlaista huoltokatkoa. Järjestelmä on rakennettu sisäisesti käyttämään REST-rajapintaa kaikkien mikropalveluiden välillä, joten voimme asiakkaan niin halutessa tarjota portaalin datarakenteita myös suoraan asiakkaan järjestelmien, esimerkiksi CMDB:een, käyttöön", kertoo kehitysprojektin omistaja johtaja Joni Oksanen.

"Meillä asiakaskokemuksen varmistaminen on jo pureutunut syvälle yrityskulttuuriimme", iloitsee Santa Monica Networksin toimitusjohtaja Kai Vuokko. "Tällä porukalla emme tarvitse erillisiä hankkeita sen ymmärtämiseksi, että asiakas tulee aina etusijalla ja sisäinen toiminta vasta sen jälkeen. Tällä varmistamme olemassaolomme ja paikan asiakkaidemme maailmassa nyt ja tulevaisuudessa", hän jatkaa.

Portaali julkaistaan rajoitettuun asiakaskäyttöön helmikuun loppupuolella. Mikäli haluatte osallistua pilottiin, olkaa asiasta yhteydessä omaan asiakasvastaavaanne tai Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..

 

Ota yhteyttä

Markku Järvinen
Markku Järvinen Johtaja, Asiakashallinta 040 544 4113 Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Lue myös